مشتری گرامی
امروز شیوه های نوآورانه، مشتریمداری موثر، ارائه تکنولوژی های کارآمد، سرویسدهی و خدمات مورد نظر مشتری را طلب میکند که هر بانکی در این امور موفقترعمل کند در بازار رقابتی نیز موفق به جذب منابع بیشتر و در نتیجه دوام، بقای دائمی و بهره وری بالاتر خواهد بود. سازمانهای جدید برای پاسخگویی به وظایف و رسیدن به انتظارات، به رویکردهای بازاریابی اجتماعی روی آوردهاند. در این میان رسانه های بازاریابی اجتماعی مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت و …نقش تعیین کنندهای دارند که در این تحقیق سعی در بررسی نقش آن در افزایش میزان سپردهگذاری در موسسه مالی و اعتباری دارد، که در بخشی از تحقیق نیاز به همکاری شما داریم. خواهشمندیم سوالات را با دقت مطالعه کنید و به آنها پاسخ دهید و اطمینان حاصل کنید که پاسخهای شما کاملا محرمانه بوده و نتایج به صورت کلی ارائه میگردد.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
با تشکر
– جنس: زن £ مرد£
– وضعیت تأهل: مجرد£ متأهل£
– سن: …………………… سال
– شغل: …………………
– میزان متوسط درآمد ماهیانه خود یا سرپرست خانواده: ………………………تومان
– تعداد اعضاء خانواده: ……… نفر
– میزان تحصیلات: بیسواد£ خواندن و نوشتن£ ابتدایی£ سیکل£دیپلم£فوقدیپلم£ لیسانس£ فوقلیسانس و بالاتر£
– آیا در موسسه مهر حساب دارید؟ بلی£ خیر£
– در صورت مثبت بودن پاسخ، نوع حساب خود را ذکر کنید. جاری£ قرض الحسنه£ سپرده£ سایر £
– آیا سهامدار موسسه مالی و اعتباری مهر هستید؟ بلی£ خیر£
– اگر جواب شما مثبت است، میزان سهام شما به چه میزانی است…………………….
– آیا دیگر اعضاء خانواده شما (افرادی که تحت سرپرستی شما بوده یا شما تحت سرپرستی آنها میباشید) در موسسه مهر حساب دارند؟ بلی£ خیر£
در صورت مثبت بودن نوع حساب آنها را ذکر کنید. نمی دانم£جاری£ قرض الحسنه£ سپرده£ سایر £
– در چند بانک و موسسه پولی و مالی دولتی و خصوصی دیگر بغیر از موسسه مهر، حساب دارید؟ …………………. بانک
– نوع یا انواع حسابهای موجود در سایر بانکها؟ جاری£ قرض الحسنه£ سپرده£ سایر £
– بطور متوسط در ماه چند بار نیاز به استفاده از خدمات بانکها و مؤسسات پولی- مالی گوناگون پیدا می کنید؟ ……………. دفعه
– سؤال زیر قصد دارد بداند که شما چقدر از رسانه های بازاریابی اجتماعی در زندگی روزانه و عادی خود استفاده (بهرهبرداری) میکنید. خواهشمند است با توجه به مقدار استفاده، میزان اهمیت هر گزینه را انتخاب نمایید.
میزان استفاده از رسانههای بازاریابی اجتماعی
خیلی کم
کم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
تلویزیون
¡
¡
¡
¡
¡
رادیو
¡
¡
¡
¡