فقیهیپور ، ج. فقیهیپور، س. قربانی، ر. (۱۳۹۱). بررسی رابطهی بین ارزش ویژهی برند فروشگاهها و رضایت مشتریان آن، فصلنامهی علمی ترویجی مطالعات منابع انسانی، سال اول، شماره چهارم، صص۹۸ـ۷۹٫
فهیمی، امیر حسین (۱۳۸۵)، «بررسی عوامل تأثیرگذار بر انتخاب و وفاداری مشتری در بانکداری: مطالعه سپرده گذاران بانک ملت»، پایاننامهی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه تهران.
قاسمی، محمد، (۱۳۸۵)، “مدیریت نام تجاری”، ماهنامه علمی آموزشی تدبیر، تهران، شماره ۱۶۷٫
قاسمیفر، ن. و قاسمیفر، ا. (۱۳۹۱)، مقدمهای بر راهبردهای پژوهشی با تأکید بر راهبردهای کاربردی، تهران، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی.
کاپفرر، ژان نوئل،(۱۳۸۵)،” مدیریت راهبردی نام تجاری”، ترجمه سینا قربانلو، تهران، انتشارات مبلغان.
کاتلر، فلیپ، آرمسترانگ، گری، ۱۳۸۴ ، “اصول بازاریابی”، ترجمه: بهمن فروزنده ، نشر آتروپات، اصفهان، چاپ چهارم.
کاتلر، فیلیپ و آرمسترانگ، گری (۱۳۹۰)، اصول بازاریابی، ترجمهی بهمن فروزنده، تهران: نشر آموخته.
کارت الکترونیکی، فصلنامهی مدیریت صنعتی دانشکدهی علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، سال پنجم، شماره۱۴، صص۱۲۰ـ۱۰۳.
کاردگر، محمدجواد (۱۳۸۵)، «شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان بانک مسکن با بهره گرفتن از روشهای تصمیمگیری چندمعیاره (MCDM)»، پایاننامهی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه شهید بهشتی.
کاووسی، سید محمدرضا، سقایی، عباس، (۱۳۸۴)، اندازه گیری رضایت مشتری، تهران.
کیوی، ر. و کامپنهود، ل.و. (۱۳۸۷). روشهای تحقیق در علوم اجتماعی، ترجمه عبدالحسین نیک گهر، تهران: چاپ پنجم، انتشارات توتیا.
گیلانینیا، ش. و موسویان، ج. (۱۳۸۹). تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان
مرادی، محسن، موسوی، محمد و علیمردانی، بهناز (۱۳۹۰)، «مدل وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مورد مطالعه: یک شرکت بیمهای)»، پژوهشنامه بیمه، سال بیست و ششم شماره ۱ پیاپی۱۰۱، صص. ۵۱-۳۱٫
مسعودی، مصطفی (۱۳۸۸)، «ارزیابی رضایتمندی مشتری از کانالهای ارتباط با مشتری در شرکت ایران خودرو و تعیین رابطه آن با سطح وفاداری»، پایاننامهی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه تهران.
مشهدیجعفری، محسن (۱۳۸۹)، «بررسی تأثیر ارائه خدمات الکترونیکی بر وفاداری مشتریان (مطالعهی موردی در بانک رفاه)»، پایاننامهی کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، دانشگاه شهید بهشتی.
مظهری ملکشاه، نازنین (۱۳۹۱)، «بررسی تأثیر کیفیت ارتباطات میانفردی بر وفاداری مشتریان بانکها (شعب بانک کارآفرین شهر تهران)»، پایاننامهی کارشناسی ارشد مدیریت MBA، دانشگاه تهران.
معصومی، حسین (۱۳۸۷)، «سنجش ارتباط میان وفاداری مشتریان و عوامل مرتبط با آن در بازار بانکداری خرد در شهر تهران»، پایاننامهی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه تهران.
ملکیزاده، وحید (۱۳۸۶)، «بررسی و تجزیهوتحلیل تأثیر ارائه خدمت (SEQ) بر میزان وفاداری مشتریان در سازمانهای خدماتی B-B (مطالعهی موردی بندر شهید رجایی)»، پایاننامهی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه شهید بهشتی.
منصوریان، ی. (۱۳۸۹)، مبانی نگارش علمی، تهران، چاپ دوم، نشر کتابدار.
مؤتمنی، علیرضا، مرادی، هادی و همتی، امین (۱۳۸۹)، «تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان»، چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره ۴ پیاپی ۳۷، صص. ۱۰۵-۸۹٫
موسویان، امیر (۱۳۸۸)، «بررسی رابطه بین اعتبار نام تجاری با وفاداری مشتری (مورد مطالعه: بانک پارسیان)»، پایاننامهی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه تهران.
مؤمنی، م. فعالقیومی، ع. (۱۳۸۹). تحلیلهای آماری با بهره گرفتن از SPSS، تهران: ویرایش سوم، نشر مؤلف.
نایبزاده، ش. و شهبازی، پ. (۱۳۹۲). بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه، مدیریت بازاریابی، شماره۲۱، صص۲۶ـ۱۵٫
نوروزی، محسن (۱۳۸۹)، «بررسی و ارائه مدلی برای عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در نظام بانکداری (مطالعه موردی بانک قوامین)»، پایاننامهی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه تهران.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
هومن، حیدرعلی، ۱۳۸۸، “شناخت روش علمی در علوم رفتاری”، نشر پارسا، چاپ دوم، تهران، ص ۶۵
الهی و حیدری، (۱۳۸۴)، مدیریت ارتباط با مشتری، تهران، انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی.
ولایتیشکوهی، رضوان (۱۳۸۹)، «بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان اینترنتی بانکها»، پایاننامهی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه تهران.
یکتایار، آیدا. (۱۳۹۱)، بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی، پایاننامهی کارشناسیارشد چاپ نشده، رشته مدیریت بازرگانی ـ بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، دانشکدهی علوم انسانی.
یوسفی، پوریا (۱۳۸۴)، «تعیین عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان بانک توسعهی صادرات ایران از خدمات بانکی براساس مفاهیم مدیریت»، پایاننامهی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه تهران.
Aaker, D. A. (1991), “Managing Brand Equity: Capitilizing on the value of brand name”, The Free Press, New York, NY.
Aaker, D. A. (2004). Leveraging The Corporate Brand. California Management Review 46(3):16–۱۸٫
Aaker, J.L. 1997,”Dimensions of Brand Personality”, Journal of Marketing Research, Vol 34 (August), pp.347-356.
Ambler, Tim; Bhattacharya, C.B; Edell, Julie; Keller, Kevin Lane; Lemon, Katherine N; Mittal, Vikas, (2002), “Relating Brand And Customer Perspectives On Marketing Management”, Journal of Service Research, Vol. 5.
Andervazh, L. Gaskari, R. Shyani Tarakmeh, M. Vafazadeh, S. (2013). The Influence of Brand Trust and Customer Satisfaction on Customer Loyalty by SEM, Journal of Basic and Applied Scientific Research, 3(9) 687-693.
Arora, Raj and Charles Stoner1996,” The effect of perceived service quality and name familiarity on the service selection decision”, The Journal of Services Marketing, Vol.10, pp.22-34.
Ashley, Christy; Leonard, Hillary A. (2009), “Betrayed by The Buzz? Covert Content and Consumer-Brand Relationships”, Journal of Public Policy and Marketing, Vol.28, 2, p.212-220.
Atakora, A. (2014). Customer Brand Trust for Sustainable Development in The 3rd World: The Role of Emotional and Functional Brand Atributes, Journal of Emerging Trends in Economics and Management Sciences (JETEMS) ۵(۷):۲۸-۳۶٫
Bagozzi, R.P., Gopinath, M. and Nyer, P.U. (1999), “The role of emotions in marketing”, Journal of the
Bendiksen, Naomi, (2003), “The Effect of Making A Prediction About the Outcome of a Consumption Experience on The Enjoyment of That Experience”, Journal of Consumer Research, Vol. 35 Issue 1, p. 9-20.
Berry, Leonard 2000.Cultivating Service Brand Equity, Journal of the Academy Of Marketing Science, Vol.28, No.1, pp.128-137.
Berry, Leonard L. and Terry Clark 1986.”Four Ways to Make Service More Tangible”, Business (October-December), pp.53-4.
Bharadwaj, Sundar G., P RajanVaradarajan, and John Fahy 1993. A Sustainable competitive advantage in service industries, Journal of Marketing, Chicago: OCT 1993.Vol. 57, Iss.4, pp.83-100.
bigne,Enrique & blesa,andreu(2003), market orientation,trust and satisfaction in dyadic relationship, international journal of retail 7 distribution, 31(September), 574-590.
Bitner, Mary J 1992, Servicescapes: The Impact of Physical Surroundings and Customers and Employees”, Journal of Marketing, Vol.56, No.2, pp.57-71.
Bitner, Mary J.1990,”Evaluating Service Encounters: The Impact of Physical Surroundings and Employee Response, Journal of Marketing, Vol 54, No.2, pp.69-82.
Boder, Angel, (2008), “Brand Engagement and Brand Experience At BBVA, The Transformation of a 150 Years Old Company”, Corporate Reputation Review, Vol.11, Number 4, S.371-381.
Bodet, G., 2008, Customer Satisfaction and loyalty in service, Two concepts, four constructs, several relationships, Journal of Retailing and Consumer service, No 15, P.P 156-162.
Boles, James, 2008.”An examination of the relationships between retail work environments, salesperson selling orientation-customer orientation and job performance”, Journal of Marketing Theory and Practice, Vol.9, Iss. 3, pp.1-13.
Brakus, J.J., Schmitt, B.H; Zarantonello, Long. (2009), “Brand Experience; What Is It? How Is It Measured? Does It Affect Loyalty?”, Journal Of Marketing, May 2009, 52-68.
Bristow, Dennis N. and Kenneth C.Schneider and Drue K.Schuler 2002,”The brand dependence scale: measuring consumer’ use of brand name to differentiate among product alternatives”, Journal of Product and Brand Management, Vol.11, pp.343-356.