۱، ۲، ۳، ۵، ۶، ۱۳، ۱۶، ۲۲، ۳۰، ۳۱، ۳۳، ۳۴، ۳۶، ۳۷، ۳۸، ۳۹، ۴۶، ۴۷، ۴۸، ۵۱، ۵۴، ۵۶، ۵۷، ۵۹، ۶۰، ۶۱، ۶۲، ۶۳، ۶۷، ۷۱
۳۰
مدیریت روابط
۷۲
کل
۳-۴-۲- کیفیت عملکرد آموزشی
روایی بخش کیفیت عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی از مقیاس کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی (محمدی و زرانی، ۱۳۹۱) استفاده شد. این مقیاس دارای گویه ۵ گزینه ای از نوع لیکرت می باشد.و کیفیت عملکرد اساتید را در ۹ بعد نقش حرفه ای، ارتباطات ، مدیریت ارائه دروس، تدریس و هدایت، شایستگی فرهنگی، نظارت و تضمین کیفیت تدریس، کیفیت بازخورد، تکالیف و مدیریت کلاس می سنجد.
۳-۵- روایی و پایایی ابزار
۳-۵-۱٫ روایی و پایایی سیاهه شایستگی عاطفی و اجتماعی(ESCI)
نیازمند(۱۳۹۱) ، روایی سیاهه شایستگی عاطفی و اجتماعی(ESCI) را ۷۶/۰- ۱۵/۰ در سطح معناداری ۰۰۰۱/۰ نشان داد و پایایی سیاهه ۹۶/۰ نشان داد که این ضرایب نشان دهنده روایی و پایایی بالای پرسشنامه مورد نظر می باشد. علاوه بر این ، در پژوهش حاضر روایی و پایایی مقیاس مورد نظر مجددا مورد محاسبه قرار گرفت. به منظور سنجش روایی محتوایی این مقیاس نیز از روش تحلیل گویه”ضریب همبستگی سوال های مقیاس با نمره کل مقیاس” استفاده گردید با توجه به جدول شماره ۳-۵ محاسبه روایی نشان داد که هر یک از ابعاد این مقیاس از روایی بالایی برخوردار می باشد.
جدول شماره ۳-۵- روایی سیاهه شایستگی عاطفی و اجتماعی اعضای هیأت علمی
با بهره گرفتن از تحلیل گویه
ابعاد
خود آگاهی
خود مدیریتی
آگاهی اجتماعی
مدیریت روابط
ضریب روایی
طیف ضریب همبستگی
۸۷/۰
۸۹/۰
۸۵/۰
۹۲/۰
سطح معناداری
۰۰۰۱/۰
۰۰۰۱/۰
۰۰۰۱/۰
۰۰۰۱/۰
برای محاسبه پایای سیاهه شایستگی عاطفی- اجتماعی از روش آلفا کرونباخ استفاده گردید. با توجه به جدول ۳-۶ در تمامی ابعاد همه گویه ها دارای پایایی بالا و مطلوبی می باشد و سیاهه از ثبات درونی بسیار خوبی برخوردار است. پایایی سیاهه نیز محاسبه شده که ۹۰/۰ می باشد.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
جدول شماره ۳-۶- پایایی سیاهه شایستگی عاطفی- اجتماعی با بهره گرفتن از آلفای کرونباخ
عناوین
خود آگاهی
خود مدیریتی
آگاهی اجتماعی