۱۹
ولیعصر-مطهری
۵-
۰
۰
۲۰
یادگار امام
۰
۰
۰
نتایج حاصل از این جدول گویای این است که برخی از شعب بیش از میزان لازم از نیروی انسانی برخوردار هستند و همچنین مدیریت مناسبی را بر روی پایانه های POS ندارند.
۴-۲-۳- کارایی شعب از منظر مشتریان
۴-۲-۳-۱- امتیاز کارایی شعب
برای ارزیابی کارایی شعب در این منظر دو ورودی «منافع دریافتی» و «متراژ شعبه» و سه خروجی «چکهای صادر شده» و «حسابهای بسته شده» و «افزایش تعداد حسابها» در نظر گرفته شده و با فرض بازده متغیر به مقیاس با دیدگاه ورودی محور به محاسبه کارایی شعب برای ۲۰ شعبه بانک تجارت پرداختیم. برای نمونه مدل مربوط به حل امتیاز کارایی شعبه ولیعصر- مطهری در ادامه آمده است، لازم به ذکر است بقیه شعب نیز به همین صورت محاسبه میگردد.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
min=θ;
۱۲۵۲λ۱+۲۵۳۰λ۲+۲۰۶۶٫۸λ۳+۸۳۲λ۴+۶۴۰٫۶λ۵+۶۴۹٫۲λ۶+۱۲۵۹٫۸λ۷+۹۵۰٫۶λ۸+۷۴λ۹+۵۵٫۶λ۱۰+۸۸۶٫۴λ۱۱+۳۰۶λ۱۲+۱۳۴۵٫۴λ۱۳+۳۸۸٫۴λ۱۴+۵۱۶λ۱۵+۷۷۶λ۱۶+۵۸۲λ۱۷+۵۶۵٫۸λ۱۸+۱۰۴۴٫۲λ۱۹+۱۳۷٫۶λ۲۰≥۱۲۵۲
۴۹۳λ۱+۱۱۲λ۲+۳۷۶λ۳+۳۱۶٫۴λ۴+۴۴۳٫۲λ۵+۷۸۸٫۴λ۶+۳۱۸٫۴λ۷+۱۱۴۴٫۴λ۸+۹۳٫۴λ۹+۲۳۰λ۱۰+۷۹۷٫۶λ۱۱+۳۸۴٫۴λ۱۲+۱۲۳۹٫۶λ۱۳+۴۷۸λ۱۴+۳۸٫۴λ۱۵+۱۳۹٫۸λ۱۶+۴۹۶λ۱۷+۲۸۳λ۱۸+۸۰٫۶λ۱۹+۱۳٫۶λ۲۰≥۴۹۳
۱۱۶۵٫۲λ۱+۱۱۶۱٫۸λ۲+۱۵۴۳٫۶λ۳+۸۲۶λ۴+۷۰۷٫۴λ۵+۸۲۶٫۸λ۶+۳۴۴۳λ۷+۱۳۸۸٫۴λ۸+۱۲۵۸٫۸λ۹+۲۷۹۷λ۱۰+۱۲۷۳٫۸λ۱۱+۱۲۲۲λ۱۲+۱۷۰۵٫۶λ۱۳+۴۲۶λ۱۴+۱۳۴۶λ۱۵+۱۰۶۶λ۱۶+۱۲۷۵٫۲λ۱۷+۲۲۴۱٫۲λ۱۸+۲۰۸۱٫۲λ۱۹+۴۳۷٫۴λ۲۰≥۱۱۶۵٫۲
۲۸۸۳۶۱۷۴۷۴۶λ۱+۳۵۸۳۷۳۹۴۴۶۶λ۲+۵۴۵۳۹۴۹۸۹۵۰λ۳+۴۳۱۰۴۱۳۵۹۴۸λ۴+۲۳۵۶۶۷۱۸۶۴۳λ۵+۳۰۹۳۴۹۹۳۹۳۶λ۶+۲۱۰۸۶۰۸۷۷۳۷λ۷+۲۸۱۰۸۷۹۸۹۴۶λ۸+۱۹۰۱۴۲۷۹۲۹۱λ۹+۱۸۳۵۷۲۸۲۰۵۳λ۱۰+۱۴۷۴۳۲۴۱۶۶۹λ۱۱+۱۹۰۴۴۳۰۷۰۸۰λ۱۲+۱۱۲۸۳۰۲۰۰۰۰λ۱۳+۲۵۳۳۶۰۴۳۳۵۳λ۱۴+۷۷۸۱۸۶۶۷۵۶λ۱۵+۶۲۰۲۱۹۰۰۴۱λ۱۶+۷۸۱۶۵۹۰۷۵۷λ۱۷+۲۰۱۶۸۱۲۳۴۱۸۸٫۲۰λ۱۸+۹۵۹۷۳۸۵۰۳۳۰λ۱۹+۵۲۳۰۵۴۴۳۳λ۲۰≤۲۸۸۳۶۱۷۴۷۴۶ θ
۳۰۰λ۱+۱۰۰λ۲+۷۰۰λ۳+۲۶۴λ۴+۱۵۰λ۵+۱۵۰λ۶+۱۲۰λ۷+۲۲۰λ۸+۱۲۰λ۹+۵۰۰λ۱۰+۱۷۰λ۱۱+۲۰۸λ۱۲+۲۰۹λ۱۳+۹۷λ۱۴+۱۱۰λ۱۵+۱۶۸λ۱۶+۲۵۰λ۱۷+۳۵۲λ۱۸+۲۱۰λ۱۹+۵۰λ۲۰≤۳۰۰θ
λ۱+λ۲+λ۳+λ۴+λ۵+λ۶+λ۷+λ۸+λ۹+λ۱۰+λ۱۱+λ۱۲+λ۱۳+λ۱۴+λ۱۵+λ۱۶+λ۱۷+λ۱۸+λ۱۹+λ۲۰=۱;
λ۱≥۰;
λ۲≥۰;
λ۳≥۰;
λ۴≥۰;
λ۵≥۰;
λ۶≥۰;
λ۷≥۰;
λ۸≥۰;
λ۹≥۰;
λ۱۰≥۰;
λ۱۱≥۰;
λ۱۲≥۰;
λ۱۳≥۰;
λ۱۴≥۰;
λ۱۵≥۰;
λ۱۶≥۰;
λ۱۷≥۰;
λ۱۸≥۰;
λ۱۹≥۰;
λ۲۰≥۰;
نتایج مربوط به محاسبه کارایی شعب به شرح جدول ذیل میباشد.
جدول ۴-۷٫ امتیاز کارایی شعب بر اساس مدل BCC از منظر مشتریان